Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

    Waśka, instrukcje do Pionnerów masz tutaj:

    Pioneer

    Kiedyś sprawdzałem w sklepie menu 1600UB i ma prawie identyczne jak moje 1400 UB, więc wychodzi na to, że zmienili tylko wygląd panelu...
    Klikając w główne pokrętło masz do wyboru regulację tonów, loudness, regulacja lewy-prawy, przód-tył,potem jakieś ustawienia typu dimmer ściemnienie podświetlenia... noi im głębiej tym więcej w chaszcze się pakujesz
    Ogólnie polecam.... ale lepiej sam poćwicz na jakimś zamontowanym w sklepie, czy Ci menu odpowiada.... bo jak to mówią..... jednemu się podoba G..... a drugiemu mucha co po nim łazi... :lol:

    [ Dodano: Pon 13 Kwi, 15 11:49 ]
    Ja kupowałem u nich:

    Audiopioneer.pl Profesjonalny sklep ze sprzętem AUDIO-VIDEO, RTV oraz AGD. Tylko najlepsze marki SERDECZNIE ZAPRASZAMY !

  • #2
    [O2FL] schemta płytki sterującej tylnej wycieraczki

    Panowie, potrzebuje pomocy a ściślej mówiąc schematu płytki sterujacej tylnej wycieraczki w octavii 2 rocznik 2012. U mnie się lekko spaliła i jest problem a nie chciałbym kupować od razu nowej. Może ktoś mógłby zrobić zdjęcia to elektryk by doszedł o jaki element chodzi. Nr silniczka to 1Z5955711D
    Załączone pliki
    Piotrek

    Komentarz


    • #3
      Jeżeli coś Ci to pomoże to proszę bardzo :



      Ale z doświadczenia wiem że i tak skończy się na wymianie , bo do końca nie wiesz czy tylko ten element uległ uszkodzeniu , dodam że układ zatrzymywania wycieraczki jest na kontaktronie elektronicznym ( właśnie w tym modelu silnika czyli z końcową literką D , wcześniejsze były na mechanicznym ) a co za tym idzie jest trudniej .
      Co do kontaktronu mechanicznego to jest tani sposób naprawy tego układu sterującego , całość znajdziesz w tym wątku klik .

      Jeżeli byś się zdecydował na wymianę , to wszystkie silniki z tymi numerami są zamienne między sobą .
      1Z5 955 711
      1Z5 955 711 A
      1Z5 955 711 B
      1Z5 955 711 C
      1Z5 955 711 D

      Komentarz


      • #4
        Dzięki za odpowiedz. Ale czy jesteś pewny że te modele są zamienne bo mam informacje że od 2009 roku to tylko ten z końcówką D ?
        Piotrek

        Komentarz


        • #5
          Jestem pewny bo sam miałem 1Z5 955 711 D czyli ten najnowszy i jak mi padła elektronika to się nie bawiłem w naprawę jej tylko wstawiłem używkę z numerem 1Z5 955 711 i działa . A jest to silnik jeden z pierwszych stosowany w O2 .

          Pamiętaj tylko by nie kupować od kombi bo tam jest inny spryskiwacz ( oznaczenie jest też inne 1Z9 955 711 ) , w liftbacku idzie przez ośkę na której jest mocowane ramię wycieraczki a w kombi tego nie ma bo rurka do spryskiwacza idzie do lampki trzeciego stopu i tam jest spryskiwacz .

          Poszukaj ofert na znanym portalu aukcyjnym a na pewno coś znajdziesz , nowy po za ASO to wydatek 250 - 280 zł , ASO chyba coś koło 400 zł , portal aukcyjny używki do 150 zł , a można nawet taniej .

          Komentarz


          • #6
            Dzięki, pozdrawiam.
            Piotrek

            Komentarz

            POWRÓT NA GÓRĘ
            Pracuję...
            X